Exakt tre veckor gamla igår

Nu är det rulle på valparna!
Inatt väckte Tequila mig och imorse då valparna försöker klättra över valplådan.
Får ta bort pallkragen så de inte gör sig illa och säkra valphagen mera.
Tre av fyra valpar har smakat väl på uppblötta valpfodret och Tequila försöker äta upp maten.
Tequila har gott om mjölk men jag vill gärna introducera lite fast föda för valparna så hon avlastas lite.
 
Så mysigt gosa och pussas med valparna nu :)
 
Ny film tagen inatt,full rulle då :) Mörk i början men håll ut:
http://youtu.be/jgWP5kpvypc
 
 
 
Trött och trogen mamma
 
 
Nakentiken <3
 
 
 
Pufftiken<3
 
 
 Puffhanen <3
 
 
Nakenhanen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Phia:

Dom ser helt underbara ut..

Svar: Tack Phia! Har du ccd? :)
Catharina Svahn Gallon

#2 - - Maud Granlöf:

Men HJÄLP så söt valparna är!!
Hihi tror att mamma Tequila är en aning trött, hihi hon ser helt utslagen ut.. haha Inte lätt att vara småvalps mamma.. <3

Svar: Tack! Jo hon är otroligt hängiven sina valpar!Hoppas hon kommer fostra dem då tänderna kommer :) Hihi!
Catharina Svahn Gallon

#3 - - Phia:

Nej jag är granne med dig...har katt:-)

Svar: Jaha är det du Phia! Vad kul!!! När jag tar ut de små på gården får du komma ut och träffa dem :) Lite för kallt idag :)
Catharina Svahn Gallon

#4 - - Phia:

Ska jag absolut göra...håller utkik,kram ha en bra helg.

Svar: Kul! Detsamma till er båda!kram Catha
Catharina Svahn Gallon