Hundar är bra för själen

Tänk det är ett NYTT ÅR!
Tiden går verkligen fort och man inser att varje dag.varje stund är en stund amn ska ta vara på.
Idag har jag myyyst igen med mina vovvar,hihi.
Det är så roligt se att husse,tonåringar också lägger sej och myser med mina troll då och då :)
 
Hundar är BRA FÖR SJÄLEN :)
 
De finns där och är lojala in i döden.
Vi behöver bara älskadem,ge dem mat,kärlek och omvårdnad.
Se till att de får motion och att de mår bra :)
 
Många säger till mig att man blir så låst.
Jamen det blir man väl ändå när man har familj?
Vi är dessutom ingen resande familj och till landet får ju vovvarna hänga med såklart!
 
Där kan de får rejsa av sig :)
Tyvärr trös jag inte ha dem lösa mer härhemma sedan ägarna med dvärgpinscheriken tappat flexikopplet fyra gånger nu.
Jag rastar mina två och två också numera för skulle denarga tiken komma igen så måste jag kunna hantera det och det går med två hundar,inte med fyra.
 
Nu går vi mot ljusare tider hörni!
 
Ojoj,den 31 januari är det kinesspecial också med knytis efter.
Ska träna damen lite så fort nyårshelgen är över här,haha.
 
 
Tequila,Keyla,Nikki och Puma
 
 
Keyla bus
 
 
Puma,Tequila;Nikki och Keyla
 
 
Tequila med dottern Keyla
 
 
Systrarna Tequila och Nikki