Valparna är så fina!

Valparna är så fina och nu pussar och gosar jag med dem varje dag :)
Blir inte lätt för mig att välja bland de två tikarna men jag ska bara spara EN :)
Jag tycker man ska hinna med sina hundar och jag har ju redan tre stycken så en till är max känns det som just nu.
 
Den andra tiken kan jag kanske få träffa ändå ibland.
Ja jag träffar gärna hannarna med,såklart!
Har jag tur så hamnar alla i Stockholm och jag kan tänka mig dra ihop en valpträff eller två :)
OM folk har tid och lust,inget måste.
Men ett mejl,en bild och lite uppdatering då och då är ju önskvärt och roligt :)
 
Puffhanen har vit bläs
 
 
Nakentiken är jättesvart med mattare och rakare päls
 
 
Naknehanen har vit nackkrage
 
 
Nakentiken på rygg
 
 
Pufftiken har mera vitt runt nosen vilket inte naknetiken har
 
 
Nakentiken äter och pufftiken sover