God Jul och Gott Nytt År till er alla.

Nu är det dan före dan före dan före dopparedan.
Vad tiden går fort.
Och fortare verkar det gå!
Men skönt ändå snart går vi mot ljusare tider igen!
YES!

Vi kommer att fira en lugn jul hemma med barnen på julafton,koka kola och knäck.
Hoppas på lite kortspel.
Mys framför teven blir det säkert också,skulle ha varit ännu mysigare med en brasa:)
På juldagen åker jag och min man och äter lite gott hos min mamma.
Syrran med f.d man kommer kanske också dit.
Barnen våra vill vara hemma och dega och det är de väl förtjänta av.
Julklappar har vi inte köpt för barnen vill hellre ha pengar.
Då kan de ju handla på mellandagsrean sedan tänker jag.
Vi vuxna köper inte julklappar  åt varandra.
Man kan äta och dricka gott och umgås istället.

Så vackert ute nu,hoppas snön får vara kvar och lite till får gärna komma om det inte fryser till is.
Då blir det ännu fler mysiga långpromenader.
Jag och fisor njöt av allt frostigt och vackert ute igår kväll.
God jul på er nu och ett Gott Nytt År önskar jag er alla.











#1 - - Marre&Rasmus:

Mysiga vinterbilder och dina söta ser ut att trivas. Håller med, mycket mer snö önskar vi oss här för fy attan för regn och blåst :(



Här firas också hemma då jag är förkyld. Men man får göra det bästa av det hela som sagt va.



Vi önskar er en riktigt God Jul. Kramiz