Filmning och agility

Fick för någon vecka sedan frågan om jag ville ställa upp på film där det ingår ett hemmahosreportage samt där vi tränar och tävlar i agility.
Ett gäng på sex TV produktion studerande från Kaggeholms folkhögskola har i uppdrag att göra en TV pilot inför ett underhållningsprogram där tre hundar fick träna och tävla i agility.
Nu har vi filmats hemma och en helhelg tränat och tvälat i agility på Hundsporthallen i Kungsängen.
 
TV piloten ska sedan visas för tv produktionsbolag och oss deltagare på Filmhuset.
 
Det har varit jätteroligt och lärorikt :) Hundarna har älskat agilitybanan och varit så taggade.
Vi som deltog har pratat och umgåtts massor mellan tagningarna.
Vi har filmat och filmat och tagit om och tagit om tagningarna :)
 
Hundarna har varit fantastiskt duktiga.
 
Roxie och jag fick en andra plats och kom sju sekunder efter vinnaren Tindra som är en Rhodesian Ridgeback på sju år.
Jag missade ett hinder och godisskålarna på slutet av banan lockade enormt så jag fick jobba hårt få Roxie att följa mej på banan.
 
Men vi tog oss igenom banan och jag är otroligt stolt över Roxan :)