Stor hund bitit små hundar i vårt område.....

Fick igår höra en sån läskig sak.
En pitbull hade bitit först en Jack Russel och ägaren anmälde det .Polisen sade det var lågprioriterat och sedan bet pitbullen av ryggraden på en  Bichon frisé och först då när denna ägare kämpade med sin anmälan avlivade man pitbullen.
SÅ fruktansvärt!
Ägaren var en alkoholiserad kvinna.
 
Usch i mitt bostadsområde. Behöver jag säga jag är rädd om mina troll?
 
 
Det här med hundforum,diskussioner och hur vi bemöter varandra och hur vi upplever varandras ord.
Såhär svarar bl.a SKK då jag frågat: (har även varit kontakt med polisen) :
 

"Hej Catharina

 Det är alltid tråkigt när diskussioner leder till att någon känner sig kränkt. SKK har rekommendationer för hur man ska bete sig i sociala medier men det går inte att säga exakt vilka uttalanden som får göras och inte. Uttalanden som sprids och som av någon upplevs som förtal kan anmälas till SKKs Disciplinnämnd för prövning. Skicka din anmälan till [email protected].

 Med vänlig hälsning XXXXXX"

Och jag sparar alltid mejl,pm och sms jag upplever obehagliga.

Gör det du med.

Var rädda om er i cyberrymden!