Sagan som blev sann

En gång för många år sedan drömde jag om att ta en kull.
Tack och lov tvekade jag och den tiken visade sig vid två års ålder vara kvalsterallergisk.
Då var jag inne på hund nummer två med allergier:(
Jättetrist och jobbigt leva med allergisk hund är det.
Den första hunden var allergisk mot fågel,får,mögel och damm.Hon hade även födoämnesreaktioner.
Inte vanligt i rasen fick jag höra.
Jag hade otur?
Skaffade min tredje hund och alla tyckte jag var galen.
Idag har jag tre till :)
Så nu är jag alltså inne på min sjätte hund :)
Samma ras,jajjamen :)
 
Iaf,i somras blev drömmen sann.
Min Tequila fick fyra underverk.
Valpköparna berättar att de allihopa är trevliga och glada hundar :)
Känns jättekul!
 
Den busigaste valpen behöll jag:)
Kan säga att mamma Tequila ser rätt trött ut ibland:)
Men jag tar ut den lilla och åker iväg ibland så de vuxna hundarna får vila emellanåt.
 
Såhär såg Keyla ut nyfödd:
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Sandra:

Visst är det kul när man får uppleva göra det man så länge velat göra. Så roligt. Härligt det måste vara med valpar :D

Svar: Ja verkligen! Det var otroligt roligt,spännande att ha valpar och det bästa av allt är att få följa deras resa hos de nya ägarna!
Catharina Svahn Gallon

#2 - - Erica:

så roligt att läsa om drömmar som gått i uppfyllelse =)

Svar: Ja,drömmar är viktiga! Alla borde fråga sig vad de vill göra i livet och försöka förverkliga sina drömmar!
Catharina Svahn Gallon