Många tankar snurrar:)

Idag hoppas jag på ett gott besked:)
Sedan kanske mina tankar lugnar ner sej lite:)
Hmm....
Har börjat jobba,det går bra!
Ikväll ska jag på hundträff i vårt område med Nikki,hoppas går lika bra som det gjorde med Tequila:)
 
 
Hundträffen gick bra men Nikki är väldigt PÅ,vill gärna bestämma över alla andra och jag vill hon ska tagga ner så hon inte skrämmer alla andra.
De hundägare som var med sade att det kommer om hon får lära känna de andra hundarna.
Sant....
Träna träna...
Hoppas ju våra vistelser i rastgårdar och på hundträffar ska göra henne mer lugn med nya hundar.
Fick ett mycket GOTT besked i tisdags.
Sååååå GLAD.Så nu blickar vi framåt!
 
Ikväll är det hundträff igen och då tar jag nog bara tequila med mej.
Himla bra studera en hund i taget.
Och passa på att träna bara en hund i taget.
 
#1 - - Marre&Rasmus:

Vad kan det vara för besked? Nyfiken som en strut, hehe. Så vacker hon är och så tjock päls, måste ta sin tid att sköta för å få den så fin. Kramiz