Varit hundvakt åt Joyce:)

I helgen var jag hundvakt åt Joyce,en sex månaders powder puff som är Monicas vovve:)
En glad,busig och väldigt tuff powder puff:)
Hon märkte snabbt att hemma hos oss kunde hon inte bestämma!
*fnissar*
Tequila och Nikki visade henne fort vilka som bestämmer,ja även Puma men hon var lite för mycket alfa för att jag skulle båga löpa linan ut,då Joyce ej är min hund.
Joyce verkar vara otroligt lättlärd och sugen på att vilja arbeta:)
Sånt är roligt!
Nu är hon åter hemma hos Monica,My och Tekkla :)

Åh vad jag längtar efter träning med hundar nu!
Hoppas Gerard O`Shea snart drar igång!

Tequila, Nikki och Joyce leker:)

http://youtu.be/JLWS2AqeDyU

http://youtu.be/yVx3u-wcP_c
























#1 - - Rasmus:

Ja, söt är hon den lillan :) Måste ha varit jättekul för dina att få ha henne hos er ett tag :) Här saknar man en till och framförallt just nu då man sällan träffar på små hundar där ute, inget skoj alls. Men snart startar rally ute i Sätra o då blir det fart här :)längtar såååååååååå!"!"!



Trevlig helg önskas er alla här. Kramiz

#2 - - Theresia Svensson:

Full far med hudar hör jag dom är bedårade söta.