Det regnar och regnar...

Usch vad tråkigt väder ute och jag har fått halsont och är hemma.
Hade känningar redan förra veckan men nu igår bröt det ut.
Får se om jag är tillräckligt bra imorgon för att gå och jobba.

Fisorna blir lite rastlösare vid sånt här väder,man kan ju inte gå några längre sträckor och även om vi gör godissök ute så märker jag skilllnad mot de dagar då vi tar långturer.

Längtar riktigt till våren och sommaren nu.

Vintern är inte min grej.
Hatar att frysa!
Klä på sej massor av lager kläder tar sån tid,så skönt på våren och sommaren när det är mycket lättare att vistas ute:)






Nu ska jag fortsätta läsa min Juridikbok.


#1 - - Marre&Rasmus:

Oj, så du vart sjuk trotts allt, stackare där, hm.



Här älskar man vintern men då ska det vara vinter. Mycket snö och vindstilla helst. Och då man dessutom ogillar att springa omkring halvnäck så är gosiga, varma kläder det bästa, he.



Krya på dig nu och inte visst jag att du läste juridik, hm. Kramiz