7 Januari 2012

Riktigt kallt har det blivit ute:)
Jag är så nöjd med dubbskorna.
Ska köpa ett par till så fort de rear ut,jag sliter ner dem på nolltid:)
På långturen idag så fick både Puma och Nikki kramp i tassen,jag hade glömt smörja in deras tassar med tassalva igår kväll:(Men nu så har de blivit rejält insmorda iaf:)

Jag och dotra tror jag har åkt på influensa,känns så i huvudet och ögonen iaf.
Ingen feber med vi känner oss hängiga.
Så vi försöker kurerar oss här.

Nikki behövde ett bad igår,titta vad fin hon blev:)



Tequila har fått en rocktröja:)



Och så har jag sytt två overaller till Tekkla och My,det gjorde jag innan jag blev sjuk.



Vädret skiftar verkligen nu,stormar ena dagen,regnar och så nu smällkallt.





Men vi gosar ,tar långpromenader och väntar på våren så vi får se blåsippor och annat fint ute.





Kan berätta att jag använder klicker på våra promenader och är jätteimponerad över fisor som lyssnar allt bättre vid hundmöten.
Folk tittar konstigt när jag klickar och tränar dem men det bjuder jag på:)
Huvudsaken är att vi fungerar ihop:)




Nu längtar jag till nästa Gerardträning:)

Här tuggbensutdelning:)



#1 - - Marre:

Å nej o fy attan för influensa. Sist man hade det här var typ 91 o som rökare är de det sista man önskar sig här, minns än hus hemsk hosta man hade, hu.



Jobbigt väder just nu, gillar inte regn, heller mycket snö faktiskt. Låt folk titta, det viktigaste är att det funkar för er, så det så :)



Krya på nu o snart är det vår igen :)



Kramiz