Februari:)

Nu rusar det iväg!
Nästa vecka hoppas jag vi komme riväg på ringträning då det blev inställt förra veckan då ledaren inte kunde.
Nästa lördag är det en inoffare som kompisen ska på.
Ska försöka smita in med Nikki som ej ska delta,men behöver ju träna på den stökiga miljön som ju utställningar innebär.
Sedan kan man alltid handla lite kul då man inte tittar på fina hundar:)

Skönt ute idag,inte lika kallt som det varit om tassarna ute.



Om två veckor bär det iväg till Flen:)
Kinespecial!
Ska bli så kul.
Lite pirrigt dock då vi inte kunnat träna i grupp men det får gå som det går.
Jag dör inte om det går sådär:)

I mars hoppas jag Tequilas löp kommer igång:)
Då åker vi till en supernygg kineshanne och hoppas de blir kära:)

Så ni förstår vad vi väntar på:)

Ja,både hon och han är VÄL hälsokollade.
Ögonlysta,patella och PLL fria.
Han är även Prcd PRA fri,liksom hans föräldrar.
Ska bli väldigt spännande och se vad det leder till:)

Hoppas på friska kineser!!!

Pluggat matte med sonen idag,nu en timmes paus och då ska jag ut med gofisor igen:)

Badat Nikki här:)

#1 - - Marilyn&Rasmus:

Det går nog bra så mycket som ni på sistone har nött. Spännande och hoppas allt går bra med uppfödningen. Men måste man inte ha gått nån kurs innan man sätter igång? Tycker mig ha läst det nånstans. Ja, du vet ju vad du ger dig in i och mycket jobb blir det då man ju hela tiden måste ha uppsikt över dom små liven.



Trevlig helg. Kramiz

#2 - - Marre&Rasmus:

Tassar in o önskar er en trevlig helg. Kramiz