2 dagar kvar!!!

Idag ska vi mysa hela dagen mellan tvättstuga,städa hemma och lite annat vi behöver göra.
Ska nog bada en puffa idag,Tequila tar jag imorgon kväll inför Hund Stockholm.
Hon går superfort att fixa.
Kommer ihåg hur jag våndades inför utställningar med allt trimmande på Puma då hon var yngre.
Idag ställer jag ju inte henne längre,ställt henne så mycket ändå och jag tycker inte det gör något om mina är otrimmade till vardags.
Visst är det snyggare med trimmade lena ccd men som sagt var,de är sammahundar ändå :)
 
Rätt intressant diskussion ändå i ccd gruppen att de riktigt nakna kan få brakhåriga ccd valpar och tvärtom,att gener bakåt styr vet vi ju,det gäller ju både exteriöra och sjukdomar men att de riktigt nakna ccd kan få riktiga varulvar i sina kullar,det var intressant att läsa om.
 
Må gott alla!
 
(bilden från en trevlig hundträff i höstas:)