Nu är det färdigparat mellan Tequila och Fortune:)

Vi började träffas i fredags  och söndags för jag visste inte riktigt när Tequila var redo.
På måndagen var hon och Fortune mest redo:)Dag Tretton.
På tisdagen gick det bra med.Dag fjorton.
Så var det lite körigt på onsdagen med tid så vi hälsade på idag torsdag men nu verkar det som Tequila är på väg ur höglöpet.
De ville och de körde på idag med:)

De är såååååå söta ihop och nu har vi bara att vänta och se.
Jag har fått lov låna bilderna på Fortune.

Här är Fortune:)Han kommer från en kennel i Frankrike,Krasotka Star kennel.
Jag tycker de matchar varandra jättebra och jag hoppas verkligen det blir några pluttisar till sommaren.
Vi får se!!!Den som väntar på något gott......





Fortune med sin mycket duktiga handler Ia Bäckström:)



Ia är en mycket duktig OCH trevlig person:)
Hon föder upp Xoloitzcuintle.

Hennes hemsida:
http://elementofdesire.net/






Fortune valp:)





Idag på väg till Fortune:)





Nikki och jag igår:)




Puma ska badas ikväll men här är hon med:)


#1 - - Marre&Rasmus:

Spännande och här hålls alla tummar!!!



Jätte vacker hanne ;)



Krmaiz