Kennel Jacinda:)

Så roligt få vara med på denna sida http://www.svenskahunduppfodare.se:

http://www.svenskahunduppfodare.se/index.php?option=com_content&view=article&id=195&Itemid=232&fb_source=message

Fick beskriva rasen kort och bad Amanda Sjöö få låna en bild på Nikki och så har jag frågat Birgitta som ju äger Jossan,ljusgråa söta puffen,var okey för henne att hon är med på bilden:)

Roligt!

Ikväll ska jag och Tequila bekanta oss med tilltänkta hannen.
Hon är dock bara på dag tio så jag tror vi får göra besök varannan dag här framöver tills hon är redo:)

Here we come!

Genetikkursen i onsdags var bra som vanligt,återkommer med anteckningarna.
Ha en trevlig helg!
#1 - - Marre&Rasmus:

Så roligt för dig vännen och fina bilder på dina också ;) Tack och nu är det ändrat, för snabb här ibland, hehe.



Spännande och håller alla tummar för små valpbebbes.



Trevlig helg till er också. kramiz

#2 - - Marre&Rasmus:

Men vad f,,an… VINTERN ÄR TILLBAKA... Usch säger man här då man ju nu verkligen vill ha vår:(



Gå försiktigt så du inte halkar igen. Kramiz

#3 - - Marre:

Här skickar man ut Hasse, haha.



Men så roligt och hoppas att allt går bra, kanske blir man här sugen på en nacken hund? Kan en nacken hund få pälsvalpar som schäfrar?

#4 - - Marre:

Nä, om jag tänker efter så blir det nog jobbigt och tänkte också på allt badande varje vecka, hu. Det är ju därför som jag klipper ner Rasmus sommartid för och underlätta för ryggen min. Så du har så rätt. Dessutom har jag nu bestämt att hund nr. 2 får allt väntas med ett tag till, men du vet ju hur det är, man blir ju så valpsugen när man ser dom små liven, he.



Jättefin blev den nya hemsidan, men varför kommer man inte in direkt till bloggen när man trycker där? Be din dotter att hon sätter in länken direkt till bloggen, så blir det lättare.



Äh, inget synd om Hasse då han brukar ta över promenaderna på helgerna just för att man ska vila ryggen lite. Går ju så långt och mycket plus tränar på vardagar. Dessutom behöver han få röra på sig då han mest sitter framför datorn på jobbet, så ingen synd om honom inte :)



Kramiz