Tiden går såååååå fort!!!

Redan november och jag hinner inte blogga:)
Imorgon är det Gerardträning igen i Fartsa garage:)
Behöver träna lite i grupp igen då vi inte kunnat träna på ett tag.
Vi har ju tränat hemma men inte i grupp.

Snart hund Sthlm ju:)
Sedan hoppas jag komma iväg till kinesspecialen som är i februari i Strängnäs:)

Jaaa,tiden går ruggigt fort och barnen går ju i skolan,ja sonen i åttan och dotra i första ring.
Gäller att hänga med där med:)

Jag är i klimakteriet,tappar hår,sover sämre,har småmigrän ibland och har rikliga menstruationer,inte kul alls.
MEN jag ser ngt positivt i slutändan:)
Finns nog dem som har det mycket värre än jag:)

Banren är friska och hundarna mår bra.
Gubben har väl stressigt på jobbet men idag har vi bytt till vintredäck och igår var vi på landet och tog bort en del slyn iaf.
Tjolahopp,jag väljer väl lite bilder i min dator den här gången då,håller på och går igenom mina bilder.

Nikki Gräddnos nybadad:)























#1 - - Rasmus&Matte:

Men, vart tar mina kommentarer vägen, frågar man sig här? Eller så har du kanske missat dom, hm.



Det bästa med klimakteriet är att det slutar så bra, och här längtar man också, he.



Jättefina bilder och lycka nu till med träning och framgångarna i ringen. Kramiz

#2 - - Anonym:

ffff

#3 - - Anonym:

Tack!Ja man får hoppas klimakteriet slutar bra och att man går behålla lite hår kvar:)

Vill ju helst inte äta östrogen eller annat heller om jag slipper.

Ska väl fungera utan tycker man.

Jaaaa...vi längtar till hund Sthlm här och till en kinesspecial i februari:)

Kramis

Catha

#4 - - Rasmus&Matte:

Östrogen håller man sig helst ifrån här också då man knappast hört bra om det :(



Tänkte komma ut till Sthlm och filma er när ni ställer, går det bra?



Ha det fint. Kramiz

#5 - - Anonym:

Ja vad kul Marilyn om du kommer dit och filmar!Det brukar vara mörkt i lokalen men försök du!

kram

Catha

#6 - - Marre:

Jackan är från ”Engelsons” slå upp det på nätet :) den är superskön :)



Det ska nog gå bra ska du se, att filma azzå :) Kramiz