27 december 2011 och SOL:)

Men så konstigt,varmt i luften,visserligen stormvindar men ingen snö,inte halt,underbart tycker jag!
Hundarna så glad ute idag:)
Mår dem bra mår jag bra:)









Pumas öron mår skitbra av nedtrimningen!








#1 - - Rasmus:

Va, har du trimmat ner Pumas öronhäng, hm. Fast mår hon bättre av det, så är det nog bra! Härliga bilder annars och ni ser alltid ut att ha så skojigt :)



Ja, denna vintern är mer som höst/vår. Här saknar vi det vita, så det så :(



God fortsättning och snart är det ett nytt år med nya tag och kuligheter att se framemot :)



Kramizzzzz

#2 - - Catharina:

Ja,Puma har haft öronproblem och nu ska det luftas rejält:)

Hon bryr sej inte hur det ser ut och jag vill bara hon ska få öronluftning:)

Nää,jag vill inte ha snö,underbart med barmark tycker jag:)

Ikväll ska vi kanske iväg och träna igen:)

kram

Catha

#3 - - Rasmus:

Hoppas Nyårsafton blev bra för er alla och att inte vovvarna blev allt för skrämda. Här allt bra förutom mitt hormonkrig just nu, mer om det på bloggen, suck.



Ha det gött. Kramiz